czwartek, 1 sierpnia 2013

Klub Moja Mama i Ja


Wodę "Mama i ja" piję od początku mojego nowego życia,ciąży czyli:)
W domu,na porodówce, w trasie,w pracy...wszędzie!
Piejemy ją całą rodziną.Bardzo lubimy jej smak.Cieszy Nas,że jest zdrowa i łatwo dostępna.
Zaproponowano mi objęcie patronatu nad nowo powstałą  platformą internetową -
 Klub Moja Mama i Ja, której pomysłodawcą jest producent wody Mama i ja. Jak mogłabym nie skorzystać skoro woda ta towarzyszy mi zawsze i wszędzie:)

... tak wyglądał nasz bagażnik tuż przed rozpoczęciem wakacji:)

Klub Moja Mama i Ja, to projekt skierowany przede wszystkim do matek.
Zarejestrowane użytkowniczki zyskają możliwość zbierania punktów za zakup wody Mama i ja, wypełnianie ankiet, polecanie klubu znajomym mamom. Dla 100 osób z największą ilością punktów w każdym miesiącu partnerzy akcji smyk.com oraz serwis empikfoto.pl przewidzieli nagrody w postaci zniżek do sklepu smyk.com i rabatów na fotobooki w empikfoto. Po trzech miesiącach
funkcjonowania i gromadzenia użytkowniczek, klub Moja Mama i Ja zostanie przekształcony w Program Lojalnościowy "Rozpieszczamy Mamy". Przewidziane są cykliczne konkursy dla klubowiczek z atrakcyjnymi nagrodami.
 Na stronie internetowej http://klubmamaija.pl/ mamy znajdą szereg interesujących porad dotyczących zdrowia, urody, zabaw z dziećmi, powrotu do pracy.
Pozostaje mi tylko serdecznie Was zaprosić!!

Kliknij-zbieraj punkty-baw się razem z innymi mamami:)





5 komentarzy:

  1. wow! imponująca kolekcja butelkowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych butelek starczyło chyba na pierwsze 3 dni,biorąc pod uwagę upały ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, będziemy tu zaglądać:)
    http://malichlopcywwielkimmiescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń