sobota, 2 lutego 2013

Wspomnienia na papierze

Ogromna ilość zdjęć na dysku,ciągle dochodzące nowe ujęcia.Rodzice szaleją z aparatem na szyi,Nikoś pozuje.

Od czasu do czasu jednak przychodzi czas na wywołanie wspomnień i wklejenie ich do albumów. 
Jeden z przechowywalni zdjęć to pięknie oprawiony album z grawerem, niezwykle trafiony prezent na chrzciny. Drugi to książka-album z miejscem na zdjęcia, wpisem najważniejszych dat i wydarzeń z pierwszego roku dziecka...
Pierwsze słowa wypowiedziane przez rodziców do dziecka, najważniejsze wydarzenia z kraju w dniu przyjścia na świat Maluszka, ceny jakie wówczas obowiązywały na takie artykuły jak  chleb czy mleko...pierwszy uśmiech,ząb, pamiątki...
W pamiątkach zachowałam również gazetę z dnia narodzin synka.
To wszystko sprawia,że przenoszą się w tamten czas,wspominam,rozczulam.
Nikodem niedługo kończy 2 latka...jest już taki "dorosły",kiedy to zleciało?








11 komentarzy:

  1. Uwielbiam...uwielbiam...zdjęcia w albumach...a w ładnych albumach to już w ogóle...:))))
    My posiadamy album na pierwsze 5 lat życia dziecka...teraz zakupię taki sam dla małego...jest fenomenalny...o taki http://allegro.pl/album-moje-pierwsze-piec-5-lat-geddes-i2977907373.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie pamiątki i... Wasze zdjęcia! ALe to już nie jeden raz mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie pamiątki! A album książkę mamy na pierwsze 5 lat życia Osinka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikodem będzie miał piękne wspomnienia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja mam tylko kilkanaście z dzieciństwa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet kilkunastu nie mam:/Wyjątkowo mnie zaniedbali w tej kwestii:)

      Usuń
  6. Ja ostatnio zakochana jestem w fotoksiazkach chociaż albumy ze wpisami dla synka też prowadzę i skrzynkę pamiątek....
    To chyba z sentymentu ze tak niewiele zostało z mego dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem faworytką wyjątkowych albumów, sami już powoli wywołujemy zdjęcia małej a ja zaczęłam dziergać czapeczki do sesji zdjęciowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pamiątka - mama również z gatunku archiwistek :)Coś o tym wiemy :)))
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra pamiątki! Też prowadzimy oba albumy skrupulatnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna pamiatka. My tez prowadzimy podobny album i staram sie co jakis czas drukowac i wklejac do niego aktualne zdjecia. Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń