piątek, 15 czerwca 2012

 Dwie kreski i pacman:)

Nie wiem jak Wy,ale ja temat posta zawsze piszę na końcu;)W między czasie nasuwają się różne myśli i post wychodzi bogatszy niż w zamyśle:)

Piękne uczucia mną dziś targają.Wspomnienia dwóch kresek,radość nieopisana,miłość do maluszka pod sercem mieszkającego.Dokładnie 15.06 dwa lata temu zobaczyłam kreski;pozytywne,piękne,czerwone...ale ja wtedy płakałam ze szczęścia,po ulicy nie szłam a frunęłam,uśmiechałam się sama do siebie i świat nagle stał się różowy.
Uwielbiałam ten stan,uwielbiałam być w ciąży,kochałam swój brzuch.
Rozmarzyłam się...ja chce jeszcze raz!!!

Dziś patrzę na synka.Jeszcze niedawno kopał mnie w żebra,a dziś już taki duży,kumaty,spryciarz jakich mało:)Miłośnik muzyki po mnie i dobrego jedzenia po tacie:):)

Zrobiłam ostatnio pacmana na Nikosiowych bodach.Podoba mu się.Cieszą go szczególnie guziki;ciągle je dotyka i każe liczyć:)Wpadłam w guzikoszał :)


Przyczajenie...
 
i atak...na mrówki:)

Zabawa z kolegami->synkami mamy Ani,która prowadzi rewelacyjny blog z kreatywnymi pomysłami zabaw z dziećmi-BLOG


Weekend zapowiada się upalnie,więc opalonych ciał Wam życzę:)

23 komentarze:

  1. Ja robiłam dwa razy, bo nie mogłam uwierzyć hehehe

    Cudowne chwile.. :)) Ciekawe co to będzie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też dwa razy,też z niedowierzania:)

      Usuń
    2. :)))

      Miłego wieczorku :**

      Usuń
    3. ja robiłam 4 dwa wyszły pozytywne a dwa negatywne

      Usuń
  2. ehh cudowne wspomnienie testu z dwiema krechami! Też zrobiłam dwa :) A bodzio cudowne, chyba podkradnę pomysł z guzikami. Podszywałaś je jakoś od spodu żeby nitki nie gryzły brzunia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podszywałam,bo nie obcierają.Wszystko jest ok:)

      Usuń
  3. aa mam jeszcze pytanie, kiedyś wkleiłaś zdjęcie swojego czerwonego ulubionego gadżetu ;) Chciałam podpytać o obiektyw? Z jakim body używasz, i czy polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio nie rozstaję się z moim gadżetem:)body-5D Mark II,najszczęściej podczepiony mam obiektyw zum 24-70 mm(to ten na tamtym zdjęciu) i stałkę 50 mm,rzadziej 85 mm i sporadycznie od niedawna fishe eye.Jak chcesz więcej informacji pisz na e-maila:)

      Usuń
  4. świetny pomysł z tymi guzikami

    OdpowiedzUsuń
  5. także robiłam test dwa razy.
    byłam prze szczęśliwa, przecież bardzo chciałam dziecka, staraliśmy się, a jednak było wielkie niedowierzanie.
    że co, że tak szybko...
    też chcę drugi raz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wymyślam temat na końcu, i zajmuje mi to czasem sporo czasu :)))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JA też chcę jeszcze raz...tą nieopisaną radośc z dwóch kresek na teście...i ten wielki brzuch..nosiłam go z taką dumą:)
    Pakman rewelacyjny...sama bym taką koszulkę chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie Jaśko był niespodzianką i test zaskoczeniem wielkim :))a Ala już była zaplanowana bardzo, ale mimo iż kochałam swój brzuch i jeden i drugi to już trzeciego sobie nie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh ty 15.06 ja 17.06 :)) sentyment wielki mam przez nasze odliczanko i że chłopaki w odstępie 2 tyg. na świat przyszli :)) Ja jeszcze nie ogarniam biegania z młodym i aparatem...on jest taki szybki.....ale ostatnio ma parcie na szkło i mi sie szczerzy do obiektywu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę 17?:)
      no,chłopaki mają dokładnie 2 tygodniowy odstępu między sobą:)

      Usuń
  10. ah miałam jeszcze pytać, jak ty to robisz że dziecię twoje nosi chustę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no zakładam i nosi:)A Szymek protestuje?

      Usuń
    2. bejsbolówk jakoś przejdzie, kapelusik czasem też, ale chusta już przy wiązaniu jest ściągana...

      Usuń
  11. bardzo podobaja mi sie twoje pomysły i zdjęcia. Jak dla mnie jesteś nie tylko mama w dobrym stylu, ale i mama z wielka pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O popatrz! przypomniałaś mi o tych zdjęciach! koniecznie musimy się wymienić ;) Body z pacmanem na żywo prezentuje się jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaaaa jaki czadowy Pacman!! :D Boski!! Czemu ja go wcześniej nie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń