piątek, 30 marca 2012

                                                 Zajączkowy prezent od Sroczki:)

I do Nas przykicał blogowy zajączek.W fenomenalnej zabawie zorganizowanej przez AGNIESZKĘ naszym zajączkiem została ANITA i to od niej dostaliśmy dziś paczkę.Osobiście w prezentach uwielbiam moment rozpakowywania,towarzyszą temu niesamowicie pozytywne uczucia i ciekawość(a ja należę do wybitnie ciekawskich bestii;))




Jesteśmy przeszczęśliwi z prezentu.Nikoś został uraczony książeczką,która ma w sobie piękne treści dotyczące Nas-mam.Oto kilka cytatów,które zrobiły ma mnie wrażenie:
"Żeby być mamą...trzeba mieć olbrzymią ilość sił".
"Moja mama jest bardzo roześmiana, a jej włosy pachną cytryną".
"Tata mówi,że mama jest ozdobą naszej rodziny".
"Moja mama jest w niebie, ale czasem odwiedza mnie we śnie".
Niezwykle mądre,prawdziwe i wzruszające słowa.Bardzo dziękujemy za tę fantastyczną książkę!
Mnie dostało się naszyjnik w iście afrykańskim stylu(tak mi się kojarzy)na rzemyku-UWIELBIAM TAKIE;)
i jeszcze mamy dużo cukierasów:)...bardzo trafiony i piękny prezent.Anitko MERCI po stokroć.                

10 komentarzy:

  1. super;) bardzo fajne prezenty;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Superancki kicaj do Was przykical :)

    OdpowiedzUsuń
  3. książeczka musi być bardzo ciekawa, a cukierasy bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie zabawy !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł z tą zabawą i fajnie że prezent trafiony, a teksty z książeczki bardzo mnie rozczuliły, wklej więcej! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. o książeczka o MAMIE ja tez chce taką :-)
    superasty zając :-)
    super zabawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ci się podoba zając naprawdę kamień z serca.
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wspaniałości. Moja Ania też od zajączka dostała taką samą książeczkę i jest nią zachwycona (mi też się podobają teksty). Ania głaszcze okładkę, wertuje kartki...

    OdpowiedzUsuń