poniedziałek, 23 stycznia 2012

Wygrany bon w konkursie do ODDANIA!!!

Wczoraj okazało się,że wygrałam  bon o wartości 25 zł, do zrealizowania e-zakupów na stronie "pelnasiata.pl. Konkurs organizował blog "Sprytna Mama".Wszelkie szczegóły opisane są na stronie:http://blog.sprytnamama.pl/2012/01/e-delikatesy-i-konkurs-pena-siata.html.Niestety po przeanalizowaniu nie zdecydowałam się na skorzystanie z bonu, jestem więc chętna go oddania go zainteresowanej,blogującej mamie :)Która pierwsza ta lepsza :):)

2 komentarze:

  1. Nie jestem blogującą mamą, ale chętnie zrobiłam zakupy na tenże bon:) Jeśli to możliwe, będę bardzo szczęśliwa:)

    Pozdrawiam i zaczytuję się w blog!


    Mariolka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!Mariolka proszę się ze mną skontaktować na e-maila:kamilla7@poczta.fm (bon można wykorzystać do 27.II)

      Usuń